Ikke hør på oss. Hør på kundene våre

Omtaler fra kunder betyr alt. For vi er bare så gode som kundene sier at vi er.

Kort om vår kvalitet

"Om jeg skulle gi Danfos arbeid gjennom hele prosessen en karakter, skulle det bli en sterk femmer. De har utført oppgavene til punkt og prikke. Jeg er virkelig imponert. Serviceminded, lydhøre og alltid opptatt av at kunden er fornøyd … Jeg vil absolutt anbefale dem til andre aktører i fremtiden."
Sven Strömberg, eiendomsingeniør i Värnamo kommune
 
"Vi har god kontakt med Danfo og har bare gode ting å si om arbeidet deres."
Lars Wiberg, bygartner i Västerås

 

"Siden vi begynte med Danfo har kostnadene våre knyttet til hærverk sunket drastisk. I 2007 var kostnadene på over 1,2 millioner kroner, mens de i første halvår 2010 var på ca. 150 000 kroner. Besøksfrekvensen på toalettene er i dag mye høyere enn før."
Rickard Szymczak, Malmö by
 
"Kvaliteten deres er utmerket."
Carmarthenshire County Council, Storbritannia
 
"Dette er det sjette året på rad vi er blitt påskjønnet under Loo of the Year Awards, noe som viser at Danfo – som står for driften av toalettene – ikke bare tilbyr fasiliteter av høy kvalitet, men også vedlikehold av ekstremt høy standard."
Richard Workman, direktør for tekniske tjenester, i Carmarthen Journal 4. april 2012 i forbindelse med prisen i Loo of the Year Awards: 2011 Major National Award Winners, Wales for Carmarthenshire County Council
 
Hvordan er kvaliteten på Danfos tjenester og produkter?
"Utmerket. Helt fantastisk."
London Borough of Hackney, Storbritannia, 2012
 

Kort om vår renholdstjeneste
"Standarden på rengjøringen av de fem offentlige toalettene er eksepsjonell. Hver gang jeg besøker dem, er kvaliteten den samme gode. Takk til frontlinjepersonellet!"
Tim Troon – London Borough of Hackney, 2014
 
"Jeg har hatt ansvaret for de offentlige toalettene i bydelen de siste tre årene, og alle de fem toalettene her er godt vedlikeholdt til enhver tid, og rengjøringen holder svært høy standard. Jeg sender jevnlig en e-post til Danfo og takker for den høye standarden."
Tim Troon – London Borough of Hackney, 2013
 

Kort om vår kundeservice
"Jeg har sett på avtalen med Danfo én gang, og siden har det ikke vært nødvendig. De er svært profesjonelle og gjør alltid det lille ekstra. De sjeldne gangene vi har hatt et problem, har de ikke bare løst problemet, men også kommet med forslag til andre ting de kan gjøre. Servicen er utmerket."
Wyre Borough Council, Storbritannia
 
"Vi har jevnlige møter og oppdateringer og samarbeider tett. Jeg har ansvar for seks forskjellige tjenester, og Danfo er den desidert enkleste å forholde seg til. De er dyktige."
Blackpool Council, Storbritannia, 2012
 
"Vi har ingen innvendinger. De yter fremragende service og gir god respons på alt vi tar opp."
Carmarthenshire County Council, Storbritannia
 
"Utmerket service."
Rhys Davies – Carmarthenshire County Council, Storbritannia, 2013